17 Ağustos 2009

TUTarSIZ - 6


Özledim.....
Kırılma noktamızı
Senkron hatalarımızı
Patatesimi
Sesini
Dondurma keyfimizi
Sarılıp sallanışımızı
Nefesini tenimde hissetmeyi
Kokunu
Kokunu
Kokunu
Muzur çocuk hallerini
Uykumuzda bile sevişmelerimizi
Beni gerçekten sevdiğine inandığım günleri
Sabahları uğurlamayı seni
Bana arabandan öpücük yollamanı
Daha gider gitmez özleyişimi
Akşamı iple çekişimi
Günboyu süren telefon konuşmalarımızı
Akşamları camda heyecanla beklemeyi seni
Sonra… yağlı yağlı öpüşmelerimizi
GS – FB kavgalarımızı
Seni
Seni
Seni
Sonra bizi… öyle çok ki…
Sanki asırlar öncesinde kalmış gibi hepsi…
Ne oldu, nasıl oldu?
O zaman mıydı gerçek olan, yoksa şimdi mi?
Ne gerçek, ne yalan bilmiyorum…
Bu güzellikler nasıl oldu da
Beni inciten birer silaha dönüştüler?
Neydi bunlara tercih edilen, bilmiyorum…
Özlüyorum…
Özlüyorum…………

Hiç yorum yok: